Vrei sa iti deschizi un magazin sau sa monitorizezi accesul intr-o banca sau orice alta incinta sau cladire si nu stii la cine sa apelezi? Firma Credo Expres Intermed din Bucuresti iti sta la dispozitie cu un sistem modern de control acces care iti va permite sa monitorizezi accesul in spatiul dorit de tine.
Dar ce este un sistem de control acces ?
Sistemele de control acces moderne sunt administrate de un controler, care comunica cu un computer, catre care sunt transmise toate evenimentele din sistemul monitorizat. Informatiile primite de la cititoarele de proximitate sunt procesate cu soft-uri specializate de control care pot oferi si functii grafice pentru analiza. Cu ajutorul softului de control acces se poate restrictiona sau permite accesul in diferite zone in funtie de data, ora sau perioada de concedii.
Pentru a se realiza monitorizarea accesului sunt folosite sisteme cu cartele de proximitate. Aceste cartele au marele avantaj ca nu sunt supuse uzurii. Comunicarea cu cititorul fiind efectuata cu ajutorul undelor electromagnetice nu este necesar contactul fizic si, implicit, nu apare uzura cartelei.
Unde se poate instala un asfel de sistem?
Punctele de control acces pot fi amplasate in locuri de interes cum ar fi: cai de acces, magazii, caserii sau spatii in care accesul este restrictionat. Cu ajutorul unui astfel de sistem poti urmari si realiza: prezenta, pontajul propriilor angajati, cat si semnalarea unor eventuale evenimente nedorite.
Din ce este alcatuit un sistem de control acces?
Elementele componente ale unui sistem de control acces sunt: centrala de comanda a punctului de control acces, cititoare electromagnetice, carduri de proximitate, butoane cerere de iesire, dispozitive de blocare si deblocare controlata a usii si amortizor. Un element principal in gestionarea sistemului este dispozitivul de inregistrare, astfel incat gestionarea sistemului poate fi monitorizata direct de la calculator. Alte elemente importante sunt interfetele de comunicare in sistem.
Principalele avantaje ale folosirii sistemelor de control acces sunt:
• se poate tine evidenta zilnica a perioadei lucrate pentru fiecare angajat;
• se pot realiza grafice si analize periodice zilnice, lunare pe fiecare angajat sau compartiment;
• controlul intrarii in anumite spatii interioare a persoanelor neautorizate, atunci cand se monteaza cititoare la intrarile diferitelor camere sau cladiri din interior;
• codurile continute de cartele sunt date in functie de nivelul de securitate la care se doreste a se da acces, posesorii lor putand avea acces in diferitele zone ale institutiei functie de pozitia avuta in conducerea companiei;
• in cazul in care se pierde un card de acces, acesta poate fi invalidat, accesul nu mai este permis si la incercarea de folosire a lui se genereaza o alarma, astfel fiind instiintat sistemul ca se incearca utilizarea lui.
Daca doresti sa iti instalezi un sistem de control acces iti recomandam sa apelezi cu incredere la firma Credo Expres Intermed din Bucuresti. Datorita profesionalismului si seriozitatii de care da dovada, aceasta firma are clienti de renume cu care colaboreaza. Firma Credo Expres Intermed face parte dintr-un grup de firme specializate in domeniul bancar. Apelarea la serviciile ei si colaborarea cu acesta firma este o garantie a succesului, asa incat nu mai sta pe ganduri si contacteaza-i!
Daca vrei sa achizitionezi un sistem de control acces, ia legatura cu firma Credo Expres Intermed. Pentru contact, apeleaza numarul 0722-464.986 sau trimite un e-mail pe adresa office@credoexpres.ro.
In momentul in care vei contacta firma, mentioneaza faptul ca ai gasit compania pe reteaua 2biz.ro, pentru a obtine cel mai bun pret.
In continuare, poti citi articole interesante si aici.